čtvrtek 4. července 2013

Cinderella 1. časť {°Blondína}

Cinderella  
1.Diel




Ahoj, volám sa Sisa, mám 19, bývam na Slovensku a môj život znie tak trochu ako rozprávka - Popoluška, áno táto rozprávka ho presne vystihuje. Chudobné dievča, ktoré sa dostane na ples pomocou čarovnej víly, stretne sa s princom a je to jej životná láska. Môj život je podobný, až na tú vílu a až na to, že nie som chudobná. Mojim princom sa stal Louis.

Do Anglicka ma rodičia pustili iba preto, aby som si našla prácu. Super, čo? Budem upratovačka. Nič iné som nenašla. No, čo už. Keď som už mala všetko pripravené, zavolali mi, že ku mne priradili ešte jedno dievča, Danku. Tiež zo Slovenska. Čakala som ju na letisku. Keď som ju uvidela, vyzerala celkom sympaticky a milo. Prišla ku mne a opýtala sa: ,,Ty si Sisa??" Iba som prikývla.
,, A ty si Danka, však?"
,, Áno to som ja."
Pomaly sme kráčali k lietadlu. Ukázali sme letenky a nasadli. Celú cestu sme sa rozprávali. A zistila som, že má rada One Direction. Fuj! Neznášam ich. To ich predvádzanie, že sú niekto mi  poriadne lezie na nervy. Musela som to nejako pre dýchať. Keď sme vystúpili z lietadla, prvé čo mi padlo do oka, bol Big Ben. Je úchvatný.
Na letisku nás čakalo auto, ktoré nás odviezlo do hotela. Batožinu a tašky sme hodili do kufra.
 Vystúpili sme. Nemohli sme veriť vlastným očiam. Tu budeme bývať? OMG! Pane Bože, to je iba sen, však??
Prišla mi správa.  ,, Už dnes nastupujete do práce, tak sa rýchlo vybaľte. Šofér vás bude čakať za hodinu pred hotelom." 
Leteli sme rýchlo hore, aby sme sa vybalili a mohli ísť. Prezliekli sme sa, najedli a išli.
Vystúpili sme pred obrovským domom. Nabehli mi zimomriavky po tele. Ak tu budeme upratovať, nemáme sa na čo sťažovať. Veď vyzerá bombovo. A ani nebudeme mať čo upratovať, veď určite si tam udržujú poriadok kvôli návštevám atď.
Zazvonili sme. Dvere sa pomaly otvorili a v nich stál Louis.....

Žádné komentáře:

Okomentovat